Tu smo za vas - od prve ideje do uresničitve vaših želja
Zavedamo se, da je pristen in transparenten odnos s kupci trdna osnova, ki zagotavlja medsebojno zaupanje, to pa je nujno za uspešno sodelovanje in na koncu zadovoljstvo tako kupca in kot nas strokovnjaka.
Z znanjem in izkušnjami vas bomo usmerjali v pravilno odločitev in uredili vse potrebno skozi vse faze od načrtovanja do izvedbe. Zavezujemo se, da vam bomo stali ob strani še leta po vgradnji, v primeru, da bi nas potrebovali.
Poprodajna podpora:
Redno servisno vzdrževanje
Naši sistemi so zasnovani tako, da potrebujejo zelo malo ali nič pozornosti uporabnika. Da bi sistemi delovali dolgo in tako učinkovito in zmogljivo kot ob vgradnji, priporočamo, da jih periodično pregleda naš serviser, ki poleg pregleda sistema in odprave morebitnih pomanjkljivosti tudi pregleda in v sodelovanju z lastnikom sistema optimizira nastavitve.
Podpora na daljavo
Toplotne črpalke Thermia so povezane v sistem Thermia Online, ki nam omogoča podroben vpogled v delovanje in pregled zgodovine delovanja ter je idealno orodje za diagnostiko in ugotavljanje vzrokov morebitnih motenj v delovanju. Svojim uporabnikom smo na voljo za podporo na daljavo, pri čemer svetujemo pri optimalni nastavitvi parametrov ter na tak način po dosedanjih izkušnjah nudimo izjemno učinkovito prvo pomoč.
Odprava motenj v delovanju
V primeru nepravilnosti v delovanju, ki jih na daljavo ne moremo rešiti, se dogovorimo za obisk našega servisnega tehnika na lokaciji. Razpolagamo z ustreznim znanjem in bogatimi izkušnjami ter bogato zalogo rezervnih delov, kar nam omogoča pravilno diagnostiko ter hitro in učinkovito odpravo napak. Odzivni čas od prijave napake do obiska serviserja je odvisen od stopnje urgentnosti situacije.